Sunt unele ad-uri pe Instagram la care mă opresc și stau chiar și 3 minute, încercând să-mi dau seama Ce a vrut să zică autorul?

Pentru că uneori sunt atât de prost făcute încât îmi vine să [insert something really mean here].

Așa că materialul ăsta de la Instagram a venit foarte bine.

Nu-i vorba de banii pe care-i investiți în ad-urile pe Instagram, ce format îl faceți (landscape, portrait sau 1:1) sau audiența pe care o targetați, ci totul ar trebui să se rezume la următorul principiu:

show ads that are as relevant and useful as the other content you see

Asta înseamnă că ad-urile voastre nu ar trebui să aibă buton de CTA sau alte brizbrizuri de advertising care vă încarcă vizualul, crezând că-l va face pe user să dea click.

Înainte să lansați un ad pe Instagram, faceți bine și petreceți vreo 2 sau 3 ore pe Instagram și să vă uitați ce tipuri de conținut pun oamenii pe această platformă.

Asta înseamnă să faceți ad-uri pentru Instagram. Vizualuri native, asemănătoare cu tipul de conținut pe care-l consumă audiența voastră. Ad-urile astea nu ar trebui să vă mulțumească pe voi (advertiserii, companiile etc) ci să placă audienței.

Și apoi citiți acest material scris de VP Ad Products de la Facebook.