Aproape în fiecare săptămână se lansează un studiu despre Instagram și cum anumite branduri folosesc această rețea. La început eram atât de curios încât îmi dădeam emailul pentru orice studiu. Apoi am observat că aceste studii se cam copiază una pe alta. Exemple de la Mercedes, RedBull sau Oreo până la vedete precum Justin Bieber sau Beyonce ocupau capitolele care explicau ce fac brandurile astea bine și ce ar putea și marketerii să facă.

Însă prietenii mei de la Flipsnack au lansat un studiu diferit de ce găsim azi pe piață. După 3 luni de analizat 6157 de postări foto și video top 15 reviste din zona de beauty și fashion au descoperit câteva idei interesante demne de notat aici:

  1. Fotografiile strâng mai multe like-uri și videoclipurile strâng mai multe comentarii.
  2. Dacă targetul tău este în zona feminină atunci poate ar fi bine să publici conținut din zona politică și social issues
  3. Pentru revistele unde bărbații sunt targetul, postările care au generat cel mai mare reach sunt cele din zona fashion (hopa!)
  4. Dacă vrei să atragi mai multă atenție ai face bine să menționezi influencerii în postarea ta (cine știe, poate o să ai noroc și va da un repost)
  5. Se pare că folosirea emoji-urilor poate să aducă un plus de 👍

Dacă vrei să citești mai multe despre acest ebook poți să da click aici pentru download.