Despre

Instagramology s-a născut dintr-o pasiune pentru Instagram. Conceptul “Instagramology” este literalmente mai mult decât o conferinţă sau o pagină web. Nu este nici una, nici alta. Instagramology este proiectul care te va ajuta să-ţi faci o strategie de a crea conţinut digital vizual într-un mod cât mai original. Aici vei găsi constant o resursă care să te ajute să te folosești mai bine de telefonul mobil, de camera lui foto și de aplicațiile care merită luate în seamă.

Într-o lume în care comunicarea a ajuns să fie tot mai mult vizuală, Instagram este instrumentul perfect pentru prezentarea brandului tău. Social media nu vrea decât să apropie consumatori între ei şi pe consumatori de branduri, care vor din ce în ce mai mult să intre în cercul lor personal. Astfel că Instagram nu face altceva decât să-i ofere brandului un touch mai personal, îți oferă șansa să arăți oamenilor că brandul tău este construit de oameni şi să prezinte răspunsul la întrebarea „da’ de ce e atât de scump produsul dumneavoastră?” sau “de ce să trec pe la voi ori să vă recomand?”

Robert Katai BannersnackMarketer, blogger și fondator al Instagramology, Robert Katai este pasionat de branding, design şi comunicare digitală. Născut pe plaiurile Bihorene, fin în Oradea, s-a mutat în Cluj-Napoca cu dorinţa de a se dezvolta şi de a face lucruri mari. Implicat în diferite proiecte, el a ajuns să se facă remarcat în mediul online prin creativitate şi simplitate. A devenit Brand Evangelist al Bannersnack, hram pe care îl poartă în prezent și datorită căruia a luat contact cu piața vestică de comunicare, de unde se inspiră și se alege cu dezbateri pe teme de marketing cu trendseteri precum Gary Vaynerchuk, Neil Patel sau Guy Kawasaki. Este un early adopter care crede în puterea exemplului, astfel că încurajează pe toată lumea să testeze la nesfârșit și să tragă învățăminte în acest mod.

contact: robykatai[at]gmail[punct]com

cosmin tudoranCosmin Tudoran este… n-are sens să mai spunem cine este. Sigur îl știi. Înainte de avea barba așa de mare și de a deveni un iubitor cult de vin, a făcut parte din proiecte precum Ca$$a Loco sau din organigrama unor televiziuni naționale, unde s-a regăsit în postura de crainic. Colegii lui de la Instagramology nu-și mai amitesc să fi prezentat el Vara Ispitelor la Pro TV, dar el jură că așa a fost. Zice că a trecut și prin presa scrisă. Acum face parte din vastul proiect numit Internet și îi place. Este un mediu în care dezvoltă idei, campanii de felurite mărimi și în care i-a cunoscut pe Robert și Marian. Putem spune, fără rezerve, că datorită lui Instagramology continuă să fie o sursă relevantă de informații despre Instagram și fotografia cu telefonul. Conduce în clasamentul concursurilor de improvizație, motiv pentru care există șanse extrem de mici să-l pui în situații delicate din care să iasă șifonat. E “artist in between”, cum imi place lui să-și spună, “between” muzica, fotografie și scris.

contact: mail[at]cosmintudoran[punct]ro

marian hurducasMarian Hurducaș este din Țara Hațegului. S-a mutat în Cluj odată cu venirea la facultate. A absolvit secțiile de jurnalism și producție media. O vreme bună a fost junalist de radio, iar acum e fost jurnalist de radio metamorfozat în om de comunicare și puțin marketing. A pus bazele primului radio școală din România, UBB Radio, a făcut animație la Pro FM Campus și Impuls, apoi a devenit un serios știrist la Radio Cluj, cel mai mare radio din Transilvania. La TIFF a stat câțiva ani în departamentul de comunicare, unde a gestionat onorabil segmentul digital. Se declară fără rezerve dependent de mediul digital. Probabil pentru a avea o scuză ca să stea tot timpul conectat la net, a fondat Necktie Agency – Smart Digital Communication, al cărei manager este în prezent. Adicția lui are mai multe ramificații și dezvoltă noi pasiuni constant, iar Instagram, fotografia cu telefonul și testarea aplicațiilor pentru producție de micro-content este una dintre cele mai mari. Poate vorbi la nesfârșit de industria de comunicare. Adrenalina și-o ia din crizele de comunicare pe care le întâmpină clienții din agenție. În funcție de starea pe care o are poate abera sau spune lucruri folositoare, chiar memorabile. Depinde.

contact: marian[@]necktie[punct]ro