Problema story-urilor pe Instagram era că doar cei care te urmăresc pe Instagram pot să le vadă.

Dar problema asta s-a rezolvat odată cu introducerea sticker-elor de geolocation și hashtags.

Am observat că atunci când folosesc geolocation, se duplează numărul celor care-mi urmăresc postările pe Instagram Stories.

De ce ar trebui să folosiți aceste opțiuni în Instagram Stories?

  1. Pentru că atunci când ești la un eveniment unde există un hashtag oficial ți-ai putea ajuta urmăritorii să poată vedea ce se mai întâmplă pe hashtag-ul respectiv (mai ales pentru cei care fac takeovers pentru diferite branduri)
  2. Pentru că Instagram face curated content pe locații și îți cresc șansele ca lumea să-ți vadă postările
  3. Pentru că-i mai ușor pentru cel care te urmărește să apese pe un singur buton decât să iasă de pe profilul tău, să intre în Search Explorer și să noteze locația/hashtag-ul respectiv

De asemenea există și posibilitatea să dai cuiva tag în Instagram Stories. Trebuie doar să începi să-i scrii contul folosind @ la început. Însă fă bine și așteaptă până îți arată Instagram profilul respectiv. Apoi selectezi contul cui vrei să-i dai tag și gata.

Mai jos ai pașii care-ți arată cum să folosești

Geolocation tags în Instagram Stories

cum sa folosesti geolocation tags in stories

Hashtags în Instagram Stories

cum sa folosesti hashtags in stories