Urmează o perioadă în care mulţi instagrammeri aleg să plece în călătorii, să descopere şi să găsească locuri noi, să întâlnească oameni noi şi să împărtăşească cu urmăritorii lor experienţele prin care trec. La fel fac şi brandurile, doar că de data aceasta vorbim despre un brand căruia îi place să călătorească.

Mercedes + Instagram + Travel = Love

Mercedes a început să adopte campaniile pe Instagram în perioada verii. Dacă anul trecut a lansat cea mai cea mai curajoasă campanie pe Instagram unde i-a adunat pe cei mai influenţi instagrammeri din USA şi i-a trimis într-o călătorie, atunci de ce n-ar face şi anul acesta o călătorie cu influencerii? Iată un mod bun de a porni în călătoria pe Instagram – parteneriatul cu influencerii!

GLApacked mercedes instagram

“La pachet sau aici?” – la #GLApacked

Mercedes lansează #GLApacked, o campanie care-i provoacă pe fanii brandului ca să-şi arate personalitatea prin fotografiile făcute la obiectele pe care le iau ei într-o călătorie. În prima parte a campaniei Mercedes i-a invitat pe câţiva fotografi, graphic designeri, exploratori şi alţi social infuenceri pentru a arăta ce duc ei într-o călătorie.

Printre aceşti influenceri îi putem vedea pe Cubby Graham, Gregory Stiff, Brenton Clarke Little dar şi Theron Humphrey de la “This Wild Idea“. Fiecare dintre ei şi-a prezentat #glapacked-ul prin fotografiile făcute la obiectele ce le duc într-o călătorie. Unii dintre ei sunt chiar într-o călătorie în momentul de faţă cu noul GLA de la Mercedes. Check them out!



Andre Higging, digital strategist la Pixlee din San Francisco, care nu are nici o relaţie comercială cu brandul Mercedes-Benz şi campanie #GLApacked spune că:

“A great way to build brand affinity is to crowdsource concepts and create a channel for Mercedes fans to interact with the brand. The content generated is incredibly engaging and having a tangible call-to-action and prize attached to campaign only increases the incentive to joining the conversation Mercedes is curating”

 

Campania are un site dedicat împărţit pe următoarele categorii/pagini:

a. Share your #GLApacked

Oricine poate participa la această campanie. Trebuie doar să alegi un background neutru de mărimea 54″ x 45″, să poziţionezi obiectele pe care le iei cu tine într-o călătorie, să le faci o fotografie (creativity must have) şi să o uploadezi pe Twitter, Instagram sau Facebook folosind hashtag-urile #GLApacked şi #Contest.

glapacked instagram mercedes

Norocosul câştigător va avea onoarea să călătorească timp de 3 zile cu noul Mercedes-Benz GLA cu toate cheltuielile plătite pentru 2 persoane(transport cu avionul până la destinaţie, luxury accommodations şi chiar şi bani de cheltuială). Adică mai pe scurt, un concediu de lux plătit de Mercedes. E cineva care poate oferi mai mult, ha? ha?:)

b. About GLA + 3. Legal

It’s all about the branding. Era şi normal să se facă o pagină dedicată maşinii vedetă a campaniei. Cu fotografii profesioniste şi informaţii care să te provoace să intri în campanie. Well…asta ar trebui să fie un case study util pentru agenţiile care lansează site-uri dedicate pentru campanii! Şi desigur că trebuie să existe şi o pagină dedicată părţii legale a campaniei unde prezintă tot regulamentul.

c. Home page-ul

Cred că cel mai important lucru într-un site de campanie este homepage-ul unde trebuie să se vadă clar şi concis identitatea brandului, un call-to-action simplu şi la obiect şi influencerii din campanie (dacă există).

Pe acest site îmi place că fiecare influencer are o fereastră dedicată unde are o scurtă declaraţie legată de campanie, contul de instagram, numărul de followers, bio, call-to-action-ul de al urmări pe Instagram, fotografia cu #GLApacked-ul lui şi-n plus cele 3 butoane de must have în distribuirea contentului.  (facebook, twitter şi pinterest).

 

Aş putea trage diferite concluzii din această campanie, dar cred că singura care contează cel mai mult în momentul de faţă este: Work with influencers on Intagram – dragă brandule, atunci când îţi începi călătoria pe Instagram alege să lucrezi cu instagrammerii influenţi. Ei cunosc terenul mai bine ca orice specialist de social media. Nu-ţi ajunge să citeşti doar Instagramology:) sau Mashable. Trebuie să fii şi pe teren!