Organizarea unei expoziții de fotografii nu e o muncă simplă. Pe lângă faptul că trebuie să găsești subiectul pe care vrei să-l reprezinți în imagini, mai trebuie să găsești și conținut bun dar și să-i faci pe oameni să vină și să vadă expoziția.

Îmi aduc aminte de expoziția #viataincluj care mi-a adus o satisfacție enormă dar unde am și învățat cât e de greu să pui pe picioare un asemenea eveniment.

Am auzit că o asemenea expoziție se întâmplă și în Craiova iar în spatele conceptului stă domnul Ciprian, despre care cu siguranță ați mai citit pe Instagramology.

Expoziție de fotografii Instagram în Craiova

Timp de 6 săptămâni, craiovenii au fost provocați să posteze fotografii din Craiova și din județ utilizând #InstaCraiova. Hastagul a adunat 850 de fotografii ce au surprins viața de zi cu zi, dar și peisaje, portrete, de la peste 100 de utilizatori Instagram.

Cele mai inspirate fotografii, 100 la număr, vor fi expuse în prima expoziție dedicată utilizatorilor de Instagram din Craiova, expoziție ce va fi deschisă publicului începând cu 9 octombrie, ora 17:00, până pe 26 octombrie.

Proiectul #InstaCraiova este organizat de Asociația April Hub împreună cu Comunitatea Instagram Craiova și se bucură de sprijinul Teatrului pentru Copii și Tineret Colibri, Florăria April, Umbrella Media, având ca partener brandul Lidl România.

În cadrul expoziției, Lidl a pregătit o surpriză craiovenilor, provocându-i să își folosească creativitatea într-un concurs de fotografie. Pentru a se înscrie în concurs, ei trebuie să realizeze o poză cu ajutorul instalației sub formă de caleidoscop și a dozelor de Freeway, apoi să o posteze pe pagina personală de Instagram, folosind hashtag-urile #SchimbaPerspectiva #Freeway și tag către profilul @LidlRomania. Câștigătorii, care vor fi desemnați prin tragere la sorți, au șansa de a câștiga unul dintre premiile puse în joc: o tabletă Samsung Galaxy Tab 3 Lite, 3 perechi de ochelari Google Cardboard sau 5 vouchere de cumpărături.

Felicitări Ciprian & co.