Instagram și-a schimbat logo-ul și platforma. Se vehiculează faptul că va dezvolta o parte în care companiile se vor diferenția de persoane. Cei de la Later au descris cum v-a arăta Instagram Analytics.

Pe social media toată lumea a avut ceva de obiectat de noua schimbare.

Un fecior a intrat puțin mai profund în codurile Instagram și a descoperit care ar putea fi următoarele 4 schimbări:

  1. Boost Photos Instagram
  2. Organic Insights
  3. Convert To Business
  4. Show Insight Terms

I discovered these undocumented insights after decompiling the latest Instagram application. Each of these are boolean variables, and are set to either true or false depending on the user. It gives a very interesting insight into the future features that Instagram will be offering: sursa

Bun bun, dar ce înseamnă toate astea + modificările întâmplate în ultima vreme?

Faptul că Instagram nu doar că a devenit un tool puternic de comunicare vizuală prin mobile, dar și demonstrează oamenilor de marketing și advertising că vor primi tot ce au nevoie ca să se uite cu mult mai multă atenție la această platformă.

Facebook va deveni pentru Internet ce este astăzi Google Ads – o necesitate de display advertising.

Instagram va fi tool-ul pe care nu trebuie să-l ignori atunci când vrei să-ți scoți în față brandul într-un mod cât mai personal și intim – adică pe telefonul mobil personal.

Vreți să vedeți de ce Instagram prinde tot mai mult teren în România? Mergeți la evenimente (petreceri, lansări, conferințe etc) și uitați-vă în telefoanele participanților. Vedeți ce rețele de social media folosesc cel mai des. Vorbiți cu oamenii din jurul vostru și întrebați-i care sunt top 3 cele mai folosite rețele de social media pe telefonul mobil.

Că vreți, că nu vreți, Instagram Business este și va fi aici.