Instagramology – prima conferinţă despre Instagram din România

Afis

Prima conferinţă despre Instagram din România sub titlul “Instagramology” a adunat peste 50 de oameni care au fost curioşi despre ce înseamnă Instagram, de ce trebuie să folosim Instagram şi cum putem folosi Instagram în comunicarea brandului.

SPEAKERI:

Alina Crâncău

Alina Crâncău – Specialist PR Online @ Farmec

“Sunt o pastilă efervescentă de bună dispoziţie. Mai sunt şi o moroşancă aprigă, care pune pasiune în munca şi proiectele ei. Îmi place ca lucrurile să fie făcute aşa cum trebuie şi îmi activez privirea laser când detectez semne de neprofesionalism. Sunt omul care, dacă îl suni noaptea, o să te mintă că nu dormea. Apoi, am să te ajut. Am lucrat în advertising, marketing, PR şi social media. Mai mult decât munca, îmi plac oamenii şi ceea ce pot face împreună cu ei. Când nu sunt Florica pe blog, sunt online PR specialist la Farmec”

Marian HurducaşMarian Hurducaş – Communication Manager @ Respect Media

“După ce am “intrat” în online nimic n-a mai fost la fel. Am început oarecum să combin meseria de jurnalist cu cea de PR online. Şi mi-a plăcut. Am observat că lumea mă apreciază în principal pentru că am introdus Radio Cluj în online, pentru cum am coordonat comunicarea online a primei ediţii 11even sau pentru cum am pus umărul la propagarea pe internet, în ultimii doi ani, a TIFF-ului din postura de asistent coordonator. În prezent sunt Communication Manager la Respect Media, fost jurnalist, critic de presă şi co-fondator al Gardademedia.net. Folosesc zilnic Instagram.”

Dragoş AlexaDragoş Alexa – Consultant Marketing si Branding

“Fondator al Ministerului de Marketing, autor al cărţii “Cartea cu secrete”, blogger şi speaker. Cu o experienţă de 9 ani în markcom, branding şi design graphic am ajuns să gestionez bugete de marketing de peste 6.000.000 euro. Momentan sunt consultant de marketing şi branding. Încerc, cât mai simplu posibil, să fac oamenii să conştientizeze puterea pe care o au în calitate de consumator şi faptul că marketingul şi comunicarea publicitară fac parte din viaţa noastră.”

 

Dragoş LuduşanDragoş Luduşan – Fotograf

“Sunt un fotojurnalist fascinat de lumină şi de oameni. Fotografiez de la sfârşitul lui 2006, am o experienţă de 4 ani în presă şi de 3 ani în fotografie de nuntă. Sunt autodidact, îmi place să mă perfecţionez în moc continuu. Urmăresc să surprind spontanietatea, momentele reale şi emoţiile pure. Cred că fiecare persoană e frumoasă. Însă frumuseţea la care mă gândesc eu e invizibilă pentru ochi. Bine, nu poţi vedea decât cu inima, cum spune Micul Prinţ.”

Partener:casa tiff

Mai multe despre conferinţa Instagramology puteţi citi în următoarele articole: