Workshop Conţinut Digital Vizual: Strategie + Vizual + Text

O aplicaţie de photo sharing care din octombrie 2010 a reuşit să strângă peste 90 de milioane de utilizatori generând pe zi 40 de milioane de fotografii, 8500 de like-uri/secundă şi 1000 de comentarii/secundă. Brandurile au început să folosească tot mai mult această aplicaţie iar începând cu anul 2013 trendul digital se va concentra tot mai mult pe comunicarea vizuală. Astfel, campaniile brandurilor trebuie să “genereze” o emoţie vizuală în rândul consumatorilor aducând un plus faţă de concurenţă.

imagine principala

De la prima conferinţă despre Instagram din România, Instagamology va trece la un nivel mult mai practic. Un workshop despre conţinutul digital vizual care va aborda 3 subiecte principale: strategie + vizual + text.

  • Ce se va întâmpla la workshop?

  1. Vei învăţa cum şi de ce să-ţi faci o strategie pe instagram. Cum să-ţi integrezi strategia pe instagram în facebook, twitter, foursquare etc.
  2. Vei învăţa cum să faci un product placement, cum să fotografiezi behind the scene şi cum să faci o fotografie de prezentare de produs folosindu-te de instagram. Toate acestea se vor pune în practică pe 3 branduri diferite.
  3. Vei învăţa cum să foloseşti textul în imaginea ta.

Workshop-ul Instagramology te va pune la treabă, vei munci cot la cot cu trainerii şi vei putea pune în practică ceea ce ai învăţat. Vei avea parte de 50% teorie + 50% practică.

  • Ce nu se va întâmpla la workshop?

  1. Nu veţi face poze la pisici.
  2. Nu veţi pune 100.000 de hashtag-uri la o imagine.
  3. Nu ne vom vinde followersi pe Instagram
  • Durata şi Programul Workshop-ului

Workshop Instagramology se desfăşoară în Cluj-Napoca, în data de 16 februarie 2013 între orele 09:30 si 16:30.

Program

09:30-10:00 Welcome coffee

10:00-11:00   Partea I a workshop-ului:

Strategia

– rolul Instagram-ului în comunicarea unui brand

– Studii de caz: cum folosesc alte branduri Instagram

– Cum facem o strategie de conţinut digital vizual

11:00-11:20 Q&A

11:20 – 12:45 Partea a II-a a workshop-ului

Vizual

– Cum să facem product placement, behind the scene, product presentation

– Partea practică a workshop-ului pe 3 brand-uri diferite

12:45-13:00 Coffee break

13:00 – 14:00 Partea a III-a a workshop-ului

Text

– Cum să folosim textul în comunicarea pe Instagram

– Cum se combate textul cu imaginea în conţinutul digital vizual

14:00 – 14:15 Q&A

14:15 – 16:00 Partea a IV-a a workshop-ului -Partea Practică în care participanţii vor trece de la teorie la practică.

  • Cine sunt trainerii?

katai robert

Katai Robert

– om de marketing

– blogger

– pasionat de branding şi comunicarea digitală vizuală

– Organizatorul primului eveniment despre Instagram din România

the moise

Claudiu Moisescu

– freelancer

– foloseşte Instagram din 2010 fiind unul dintre cei mai vechi utilizatori din România

marian hurducas

Marian Hurducaş

– Communication Manager la Respect Media

– ex-jurnalist

– Fost coordonator on-line 11even

– Asistent coordonator bloggeri în cadrul Festivalului Internaţional TIFF

  • Înscrierea

Te invităm sa trimiţi un email la adresa – contact@instagramology.ro cu subiectul Workshop Instagramology. Vom avea nevoie de datele tale de contact (nume, prenume, companie, funcţie, telefon, cont pe instagram- dacă ai).

  • Cost participare:

20 Euro + TVA

Dacă ai întrebări te rugăm să ne contactezi:

Email: contact @ instagramology.ro
Facebook: www.facebook.com/instagramology

  • Parteneri

banner parteneri