Există două tipuri de oameni de business (marketeri, antreprenori, advertisers) care sunt interesați și încep să folosească Instagram:

  1. Cei care folosesc Instagram din instinct pentru că analizează piața și sunt interesați de spațiul unde oamenii își focusează atenția
  2. Cei care folosesc Instagram pentru că au văzut la un brand un succes, pentru că au fost instruiți de cineva sau pentru că au citit niște statistici care atestă importanța rețelei

Astăzi ne vom concentra pe partea a doua, adică cei care au nevoie de niște statistici pentru a se porni pe drumul Instagram. Aceste date sunt la nivelul global, dar dacă vor să știe mai îndeaproape ce se întâmplă pe plaiurile mioritice, atunci le recomand să intre pe categoria Statistici.

Toate statisticile vin de la compania de cercetare Global Web Index:

Utilizarea Instagram-ului s-a dublat în ultimii doi ani

COTD-Charts-15-Dec-2015-Instagram-Usage-has-Doubled-in-the-Last-2-Years

Majoritatea instagrammerilor folosesc rețeaua pentru a căuta despre un anumit produs

13th-Nov-2015-half-of-instagrammers-use-networks-to-research-products

4 din 10 utilizatori Facebook sunt și pe Instagram

10th-Nov-2015-4-In-10-Facebookers-Are-On-Instagram-Too

Jumătate dintre utilizatori urmăresc branduri pe Instagram

30th-Sep-2015-Half-of-Instagrammers-follow-brands