Tot mai multe branduri din România au început să comunice și pe Instagram. Majoritatea dintre acest branduri au început să folosească Instagram în top 3 cele mai folosite rețele de social media din strategia de comunicare digitală.

Ba mai mult, am observat că multe dintre aceste branduri au început și să facă diferite campanii.Fie că vorbim despre campanii de awarness, de strângere de followers sau pur și simplu de închegare a unei comunități.

Desigur, încă suntem la începutul unei ere în care brandurile încă testează platforma și încearcă să-și dea seama cum să-i facă pe utilizatori să știe de prezența lor.

Dar pentru că lucrurile încă se pot schimba și putem da o mână de ajutor atât agențiilor cât și clienților, hai să răspundem cât mai mulți la următoarea întrebare:

Ce așteptări aveți de la un cont de brand pe Instagram?

Lăsați răspunsurile voastre în zona de comentarii și dați mai departe ca să aflăm cât mai multe răspunsuri. Iar specialiștii care știu să asculte vor lua seama la părerile voastre!

Încep eu – Aș vrea să văd din partea brandurilor din România o implicare mai activă în comunitatea de Instagram, transmiterea unei valori de brand adaptate platformei dar mai ales fotografii de calitate!