Despre

Instagramology s-a născut dintr-o pasiune pentru Instagram. Conceptul “Instagramology” este literalmente mai mult decât o conferinţă sau o pagină web. Nu este nici una, nici alta. Instagramology este proiectul care te va ajuta să-ţi faci o strategie de a crea conţinut digital vizual într-un mod cât mai original. Aici vei găsi constant o resursă care să te ajute să te folosești mai bine de telefonul mobil, de camera lui foto și de aplicațiile care merită luate în seamă.

Într-o lume în care comunicarea a ajuns să fie tot mai mult vizuală, Instagram este instrumentul perfect pentru prezentarea brandului tău. Social media nu vrea decât să apropie consumatori între ei şi pe consumatori de branduri, care vor din ce în ce mai mult să intre în cercul lor personal. Astfel că Instagram nu face altceva decât să-i ofere brandului un touch mai personal, îți oferă șansa să arăți oamenilor că brandul tău este construit de oameni şi să prezinte răspunsul la întrebarea „da’ de ce e atât de scump produsul dumneavoastră?” sau “de ce să trec pe la voi ori să vă recomand?”

Robert Katai BannersnackMarketer, blogger și fondator al Instagramology, Robert Katai este pasionat de branding, design şi comunicare digitală. Născut pe plaiurile Bihorene, fin în Oradea, s-a mutat în Cluj-Napoca cu dorinţa de a se dezvolta şi de a face lucruri mari. Implicat în diferite proiecte, el a ajuns să se facă remarcat în mediul online prin creativitate şi simplitate. A devenit Brand Evangelist al Bannersnack, hram pe care îl poartă în prezent și datorită căruia a luat contact cu piața vestică de comunicare, de unde se inspiră și se alege cu dezbateri pe teme de marketing cu trendseteri precum Gary Vaynerchuk, Neil Patel sau Guy Kawasaki. Este un early adopter care crede în puterea exemplului, astfel că încurajează pe toată lumea să testeze la nesfârșit și să tragă învățăminte în acest mod.

contact: robykatai[at]gmail[punct]com