Unele branduri sunt dezamăgite de Instagram pentru că nu văd rezultatele imediate. Pe Facebook e normal şi uşor, cumperi nişte like-uri, bagi nişte bănuţi în promoted page şi uite cum sare peste noapte numărul la 3 sau poate chiar şi 4 cifre. În schimb pe Instagram e mai complicat, brandul trebuie să aibă răbdare, să cunoască atmosfera comunităţii şi să găsească plusul de valoare ce-l poate aduce în rândul fanilor prin comunicarea şi pe această reţea de socializare.

Mă bucur să văd branduri care investesc în comunitatea de pe Instagram şi mai ales când văd colaborări cu instagrammerii. Ba mai mult, m-am bucurat enorm de mult să văd că Brad Florescu a început să folosească mai des Instagramul şi astfel să reuşească să învârtă şi mai adânc cuţitul în inimă (acel sentiment când te uiţi la fotografiile lui de pe Instagram).

Şi chiar dacă a lansat campania de aproape o săptămână, vreau să felicit în primul rând brandul Samsung pentru deschiderea către Instagram, să-l felicit pe Brad că trage tare pe Instagram şi pe toţi cei care s-au implicat în această campanie.

Iar cei care nu ştiţi despre ce e vorba, vă invit să accesaţi acest link pentru a descoperi ce cadou puteţi primi pentru o fotografie care să scoată o lacrimă din ochii fostului publicitar.

Iată mai jos câteva fotografii care pot să vă inspire!