Lupta cea mai mare a oamenilor de comunicare (mă refer la cei din publicitate și marketing) e să înțeleagă comportamentul generației de azi. Însă nu aș vrea să batem prea mult fierul pe topicul millennials așa că trec direct la subiectul articolului de azi – Gândește mobile!

Și asta vine ca o susținere puternică a ce este azi Instagram și cum s-a ajuns ca generația 18 – 34 de ani să folosească Facebook, Instagram și Snapchat (conform studiului lansat de KPCB):

Screen-Shot-2016-06-06-at-19.07.06

Pentru că după Facebook, următoarele două rețele, Snapchat și Instagram au în ADN mobilul și au pornit pe drumul social media cu acest comportament. Iar noi am îmbrățișat simplu și natural, ba chiar ne-a plăcut – și încă ne place.

Desigur, ca să poți să înțelegi de ce mobilul este prezentul (apropo, nu viitorul și nu peste 10 ani – ci PREZENTUL) ar trebui să folosești mobilul mai des decât a pune niște selfi-uri de la o petrecere sau de a nota lista de cumpărături pentru weekend.

De ce credeți că mobilul e atât de important azi? Pentru că pe mobil faci aproape tot (da știu, am zis aproape pentru că încă există tool-uri și alte programe care nu vor/nu au chef/nu pot să facă o trecere naturală la mobile) de la muncă, relaxare, hobby etc.

Telefonul mobil a devenit o extensie a mâinii!

Fie că sunteți de acord sau nu, ăsta e prezentul și asta e lumea în care trăim. Și ăsta e marketingul și advertisingul pe care trebuie să-l facem – mobile!

Așa că, o rețea de social media pe care se petrecere aproximativ 6 ore pe lună și e mobile based, cred că merită destul de multă atenție!