Faptul că utilizatorul de internet scanează când stă pe internet şi nu citeşte demonstrează teoria că Instagram este un instrument bun de interacţiune. Îmi plac foarte bun mult brandurile care au curajul să arate oamenilor/fanilor ce se ascunde “în spatele ambalajului” şi cine este omul din spatele produsului. Ba mai multe, interacţiunea naşte relaţii. Think about this: nu ai cum să începi o relaţie cu cineva dacă nu ai interacţionat chiar de la început.

De ce Instagram a crescut în doi ani cât a crescut Facebook în 4 şi Twitter în 5? De ce Instagram are 150 de milioane de utilizatori activi? De ce se uploadează 8000 de fotografii pe Instagram la fiecare secundă? De ce? De ce? De ce? Întrebări de care se lovesc mulţi dar pentru care există un singur răspuns simplu şi concis: interacţiunea.

L2ThinkTank au lansat un raport în care prezintă penetrarea Instagram-ului pe piaţă şi de ce acesta are o valoarea atât de mare în ochii advertiser-ilor. Cred că prin Instagram putem să vorbim despre un comerţ vizual care poate atrage o conversaţie de care au nevoie brand-urile în social media.

Mai multe detalii despre raport găsiţi la linkul acesta