Omul deştept învaţă din greşelile altora, de aceea cel mai bine ar fi să observi strategia de uplodare a pozelor la alții. Poți urmări și alte branduri. Așa că în momentul în care intri în această platformă caută-i pe cei mai buni, și analizează-i. Vezi cum uploadează imaginile, vezi la ce reacționează oamenii, vezi ce reprezintă imaginile lor. Analizează-le strategia și construiește-ți tu una proprie.

Nu-i copia.

Nu vrem să vedem încă un Xbrand pe instagram care comunică la fel ca și altul. Nu vrem să mai vedem o strategie care nu are nimic bun de comunicat. Imaginează-ți Instagram ca o lume a eroilor. Există personaje bune și personaje rele, exista oameni care se bucură ori suferă de pe urma acestor personaje. Acum, fiecare personaj bun putem spune că e un erou, ca de exemplu: Superman cu super puterile lui, Batman cu puterile lui, Spiderman cu puterile lui, Iron man cu puterile lui. Fiecare e un erou dar are ceva aparte, e aceea strategie de luptă, de salvare a omenirii.

Acum imaginează-ți că și tu ești ca un super erou și oamenii trebuie sa vadă bunătatea lucrurilor din tine. Dacă-l vei copia pe Superman sau pe Batman cu siguranță nu vei atrage nici o atenție, dar dacă vei ”lupta” cu puterile tale pentru a face o lume mai bună, vei vedea diferența. Înțelegi ce vreau să zic?

Oamenii nu mai au nevoie de încă un brand asemănător, cu o comunicare asemănătoare și cu o strategie la fel. Chiar dacă produsul e la fel, diferența stă în comunicare. Deci, până vei ajunge să comunici în stilul tău, învață de la alții, dar nu copia.

[text preluat din Instagramology – Ebookul despre Instagram]

 

Dacă vrei să aflii mai multe despre Instagram poţi să downloadezi Ebookul!