Instagram l-a angajat pe fostul Director Region de la Facebook, James Quarles în poziţia de Global Head of Business and Brand Development. Quarless va supraveghea, administra şi dezvolta echipele de marketing şi vânzări şi va răspunde direct CEO-ului Kevin Systrom.

Încă un pas important către advertising. Se pare că lucrurile se mişcă încet dar sigur iar compania începe încetul cu încetul să se pregătească de ad-urile mult aşteptate de branduri dar parcă urâte de consumatori.

James Quarless are un trecut frumuşel în lumea brandurilor şi a advertisingului, lucrând 3 ani în Londra pentru Facebook fiind responsabil de parteneriatele cu brandurile mai mari. De asemenea a fost directorul de marketing de la DELL pentru 6 ani, înainte să se mute la Facebook în 2011.

După ce un purtător de cuvânt de la Facebook a anunţat pe Mashable că vor rula Sponsoder Ads şi internaţional iar mai multe branduri au fost mulţumite cu acest mod de publicitate pe Instagram se pare că reţeaua de socializare este pregătită pentru a face bani. Ahhh…şi să nu uităm că au semnat un contract frumuşel cu Omnicom.

Am un oarecare simţ că următorul anunţ va avea legătură cu acest lucru!