Anul trecut am fost foarte curios să văd dacă oamenii de comunicare din spatele evenimentelor vor îmbrăţişa şi comunicarea pe Instagram. Dintre toate pe care le-am urmărit doar două “mi-au izbit ochii” şi pot spune că au făcut o treabă bună.

Primul festival este TIFF (Festivalul Internaţional de Film din Transilvania) care în 2013 a decis să-nceapă să comunice şi pe Instagram. Acum, dacă stai să te gândeşti e oarecum ciudat să comunici pe Instagram pentru un Festival de Film. Ce poţi pune acolo? De ce să comunici? Fotografiezi filme sau ce? Cred că la toate întrebările acestea există un singur răspuns bun: Uită-te peste albumul lor de pe Instagram şi vei vedea o varietate de fotografii care au scos în evidenţă viaţa, culoarea şi entuziasmul oamenilor din timpul festivalului.

Cont oficial: instagram.com/tiffromania

Avem actori

Avem sponsori

Avem behind the scene

Avem petreceri

Avem bloggeri

Avem call-to-action

Iar al doilea festival care s-a petrecut tot pe meleagurile clujene şi care a reuşit să facă furori este Electric Castle. Ce este EC? Este primul festival din Romania care a mutat muzica live si electronica pe scenele unui castel. Dupa editia legendara din 2013, Electric Castle Festival goes Bigger, Stronger, Better cu 4 zile de festival, 5 scene si pest 100 de artisti. sursa

Cont official: instagram.com/electriccastle

Ce-a fost şi cum a fost la Festival? Fotografiile de pe Instagram vorbesc de la sine.

Până acum EC a reuşit să strângă 1187 de foto/video sub hashtag-ul #electriccastle.

Iată şi de ce…




Recunosc, aveam aşteptări mari de la FITS pentru anul 2013 când vine vorba de comunicarea vizuală pe Instagram dar asta e. Să vedem dacă ne vor surprinde în 2014.

Sunt curios dacă pentru anul 2014 festivalurile din România vor alege comunicarea şi pe Instagram.