Îmi place oamenii care ştiu cum să-şi prezinte produsul. Unora le plac cuvintele mari şi pompoase care intră la categoria “cel mai cel dintre cele mai cele” iar alţii se folosesc de puterea storytelling-ului. Însă de când am început să studiez mai mult comunicarea pe Instagram am observat că visual story telling e o armă puternică – dacă ştii să o foloseşti deştept.

Pe Eric Kimberlin Bowley l-am descoperit în primul rând ca şi instagrammer iar mai apoi ca un făuritor de inele din linguri. La un moment dat am observat că punea parcă prea multe fotografii cu inele şi a început să devină iritant. Normal că m-a deranjat pentru că nu m-am obosit să-i citesc şi comentariile fotografiilor (uite un lucru de notat: poate ar fi bine ca din când în când să mai citeşti şi descrierilor fotografiilor:D) până în momentul când mi-am zis “Gata, hai să văd ce face ăsta!” şi descrierea din BIO-ul lui mi-a răspuns la întrebare. Erick este Spoon Ring Maker Explorer • Songwriter Prince of Spain / The Scene Aesthetic

Mai jos vă las câteva din fotografiile pe care el le face inelelor. Şi poate dacă lucrezi pentru un brand şi comunici şi pe Instagram vei putea să te inspiri din fotografiile lui Eric.

site oficial: www.kimberlin.co

cont de instagram oficial: instagram.com/erickimberlin